کد خبر: ۸۵۳۱۱۰
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۲

دو صندلی هیئت مدیره را بدهید، خرج استقلال را ما می‌دهیم! 

مشکلات مالی باشگاه استقلال موجب شده تا مدیران این باشگاه برای تهیه بودجه لازم با شرکت‌های متعددی وارد مذاکره شوند و البته پیشنهادات جالبی هم به گوش آن‌ها برسد.
دو صندلی هیئت مدیره را بدهید، خرج استقلال را ما می‌دهیم! 
آفتاب‌‌نیوز :

استقلال برای یافتن حامی مالی فصل آینده به طور جدی وارد عرصه شده است و اصلاً هم نمی‌خواهد صرفاً با یک اسپانسر کار را جلو ببرد بلکه می‌خواهد مجموعه‌ای از حامیان مالی برای لیگ بیست و سوم و جام حذفی داشته باشد. در همین راستا یکی از شرکت‌هایی که با استقلالی‌ها برای این فصل وارد مذاکره شده و اتفاقاً به مراحل حساس هم رسیده است، چند شب قبل پیشنهاد جالبی را جهت همکاری با آب جوشان مطرح کرد.

این شرکت اعتقاد دارد اگر قرار باشد به عنوان اسپانسر اول با استقلال قرارداد ببندد حتماً باید پیرامون برخی امور مدیریتی هم نظر بدهد و در سیاست‌های کلان حضور فعال داشته باشد روی همین اصل این شرط را مطرح کرده که قسمت قابل ملاحظه‌ای از هزینه فصل آینده استقلال را به طور کامل متقبل خواهد شد، اما در طرف مقابل مجمع باشگاه هم باید دو صندلی در هیئت مدیره باشگاه استقلال به این شرکت بدهد تا بتواند مدیران خود را به عضویت آن در بیاورد و در تصمیم‌گیری‌های کلان نقش داشته باشد.

نکته دیگر اینجاست که شرکت مذکور دست استقلالی‌ها را بابت گرفتن اسپانسر‌های فرعی هم باز می‌گذارد و استقلال می‌تواند حامیان مالی دیگری هم داشته باشد، اما شکل استفاده از آن‌ها و نوع تبلیغاتشان باید با هماهنگی و توافق با اسپانسر اصلی باشد. حالا باید ببینیم مجمع استقلال با چنین پیشنهادی کنار می‌آید یا خیر؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین